The Awakening

Nu blåser Anti-bloggarna i bögfanfaren åter igen, och hissar Pride-flaggan till skyn efter 8 månaders bloggvilande.

Men varför satte jag igång igen? Jo det skall faktiskt bli en träningsblogg(mestadels), som det faktiskt var tänkt att det skulle vara, men det blev komplikationer och.. depressioner.
Nog om det!


Vad ska man säga om sommaren då, nu när friden snart är över? Mjo, man kan säga att det inte var riktigt som man hoppades på att den skulle vara. Man hade visioner om att man skulle jobba arslet av sig så att man kunde göra extraordinära saker, skaffa körkort - till och med bil, resa utomlands, kanske träffa den där "special someone".

Nepp. Inget av detta hände. Inte ens så mycket festande som man hade hoppats på. Jobbade på Simons-pappas-kompis Gård, där man skrapade, målade om en ladugård, och en pub-vägg. Är så jävla trött på rödfärg nu att jag vill bränna ned alla röda hus jag ser. Såhär jobbade vi i 4 dagar, utan vetskap om lön. Det låter som lite tid, men det var drygt som satan (förutom då man cruisade runt med 4-hjulingen, hihi).



Tillbaka till själva träningsvisionen av bloggen.
Jag och min kära vän, Risto, hade planer på att träna arslet av oss hela sommaren. Detta höll inte så länge. Så man har helt enkelt fått ta tag i livet alldeles själv, genom att springa, gå och desperat försökt att vara nyttig. Så denna väldiga dag, har jag åter igen bestämt mig att jag ska plåga mig själv genom att träna livsglöden ur min kropp. Jag har redan börjat lite smått, genom att köpa lite fina Förbränningsprepparat ifrån Gymgrossisten.se. Jag hade tankar på att bygga mer muskler, men så kom jag på att det är lite sexigare att vara ned deffad som en svulten somalier. Eller nja, kanske inte ska låta det gå över styr?


......Eller?


Bilden som kommer att visas (Förhoppningsvis), var tagen denna väldiga morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0