It Never Ends..

Will I spend my life wondering
What could have been
If I didn't throw it away
Or will I struggle on
And find a better path for myself? - Sonic Syndicate - My Escape



Nu har man varit lite dålig på att lägga upp inlägg på bloggen igen, har varit utmattad och bara allmänt seg på sista tiden. Tänkte göra ett inlägg igår, men man skulle till tandläkaren.
När man väl kom till tandläkarn var allt lugnt, han sade att allt såg bra ut och precis innan jag skulle få gå - hittade fanskapet ett hål i min visdomstand.
På mindre än 1 sekund slet han fram borrjäveln och började tortera mig, utan bedövning såklart. Kan ju säga att jag inte var speciellt nöjd. Sköterskan sade åt mig att jag skulle försöka slappna av, men jag försökte hålla i mig så att jag inte skulle bryta tandläkarens ansikte. Strax därefter var jag på pressbyrån och tog värktabletter och en red bull. Hade föredragit morfin, men tyvärr kan man inte få det på pressbyrån. Synd.
ja juste.
Mjofan.

Den där förbannade tävlingen jag var/är med i fick ju inte det resultat som jag hade hoppats på. Jag var 1:a i 2-3 dagar men sen kom en väldigt seriös Armenier och ville ha laptopen. Jag hade 86-"gillningar", och på natten fick han iallafall 20 mer än mig. Varje natt. kan ju säga att man verkligen inte är nöjd med detta, eftersom att jag inte har mer folk att spamma. Så det verkar som att det blir en Digitalkamera istället för den där vackra Laptopen..

My heart is filled with hate..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0