And my heart still beats your name

You are my world, my cage, my love, my hate, My everything. When I am blind, You’ll take my hand,And lead me safe and sound. You are the one who makes me smile,You are the one who makes me cry. Next to you I feel strong.Next to you nothing feels wrong.. - Caliban - Love Song
Har haft en "writers-block" nu i ett par dagar, har varit fysiskt och mentalt trött. Jag är osäker på vad denna block har uppstått ifrån, men jag har iallafall kunnat tänka ut lite grejer nu iallafall.

Denna dagen har bestått av att frysa oerhört mycket, försökt att iallafall förstå lite på Ljudtekniken, och att frysa lite mer. Mina händer är som eskimå-penisar - Djupfrysta, alltså. Försökt hålla mig varm med en katt, men det funkade inte, för att min nazist schäfer kommit skuttandes och tycker att det ska vara ordning och kattfritt i detta hem. Apport macht Frei.
Anyways så har jag försökt få till mig en seger nu på en datorsida, så att man kan vinna en laptop. Så ni kan ju förstå att det kommer upp här med.
www.facebook.se/alina.se
Så trycker ni gilla på sidan, sen efter det så letar ni upp bilden på mig, som är så grovt sexig att man blir tårögd, och trycker gilla på den.
jag måste, MÅSTE vinna den. så snälla, gilla min bild. 
All the things you love are all the things i hate, how did we get here in the first place?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0