You are the one that i am longing for

I want to be normal, I want to feel safe. Waking up screaming, it’s always the same. I don’t want to turn off the light.Hope someone hears me tonight. Hold me, tell me everything’s ok. Show me there’s a way to beat the monster, save me, make it go away.. - Itchy Daze - Monster
Nu är det fan vinter och jag hatar det. Undrar om det är någon som verkligen tycker om detta skräp? Bara en massa pölar och tjocka jackor. kan inte månaderna gå typ... lite fortare?
Tankar om ett sommarlov då man är 18 år gör mig lika upphetsad som katolska präster för småpojkar. Fyller liksom år den 14:e juni, precis i början av lovet. Det kommer ske stordåd i sommar, Trust me. Tänk krog, utlandsresa, bil(?), stranden, vännerna, göra massvis med korkad skit. Allt detta är något som skall - som måste ske denna sommar. 
Känner mig helt utpumpad efter dagens fys-träning. Körde för mitt liv i hopp om att förbränna ens skräpintag från denna helg, men krävs nog lite mer träning än så. Måste hålla lite fokus numera på skolan, har en historiauppsats som skall in på onsdag, en svenska bok som skall recenseras tills nästa onsdag. Crap.


Saknar känslan någon gav mig när allt kändes som skit. Den känslan och den där någon försvann alldeles för fort. Hade verkligen behövt den känslan igen.. Jag kanske bara jagar hopp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ÄLSKAR vintern och all underbar snö!

2010-11-24 @ 08:52:24
Postat av: Anonym

älskar hur du skriver ! men föreslår mer bilder :)

2010-11-30 @ 17:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0