Do you pull me up just to push me down again?

I still wish you the best of luck, baby. And don't go thinking this was a waste of time, I couldn't forget you if I tried. You killed what was left of the good in me, I'm tired so let me be broken. Look down at the mess that's in front of me. No other words need be spoken. And I've got nobody else to blame though I tried. Kept all of our past mistakes held inside, I’ll live with regret for my whole life... - A Day To Remember - You be Tails, I'll be Sonic
Kan man skriva på önskelistan och skicka till tomten att man vill ha skägg? Det tycker jag borde funka, jag har nog varit en duktig pojke nu på senaste. 
Jo, som det märks är juletiden påväg. Då familjerna samlas och alla är fulla och odrägliga mot varandra. Jo visst är julen fin, då man får fina grejor, skinka, julmust och i all förhoppning en och annan julöl. Men ja juste, man skall ju titta på det där förbannade Kalle Anka avsnittet med fågeln som tagit ett hekto Ecstasy och fladdrar runt och trippar stenhårt.

Mjo..
Hösten har ju en tendens att kanske göra folk lite småsura, deprimerade. Kanske märkts på minna förra inlägg. höhö...
Iallafall så inväntar troligtvis ännu en helg utan vidare mycket roligheter. Låter kanske lite halvdåligt detta, men jag skulle verkligen behöva bedöva mina sorger med lite hederlig vuxensaft.  Fett ont i näsjäveln har jag efter sparringen med. Tack, Theo.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Att kväva sina känslor med alkohol gör det bara värre.

2010-11-24 @ 22:28:44
URL: http://www.metrobloggen.se/bloggjessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0