All i want is a place to call my own

I hate this town, it's so washed up and all my friends dont give a fuck. Tell me that it's just bad luck, when will i find where i fit in? - A Day To Remember - All signs point to lauderdale
Som inledningen berättar så är jag oerhört trött på detta ställe. Hade velat flytta till antingen Göteborg eller Stockholm, och inte för att jag vill lukta fisk eller se ut som att jag skitit ned mig och dricka champagne, nej. Vem vet, man kanske inte blir en fiskare om man flyttar till Göteborg - eller blir någon slags smygbög som bara pratar jobbigt då man flyttar till Stockholm.             Det kanske finns någonting annat?
Jag vill bort för att mer eller mindre få en ny start, mer "äventyr" och för att det är mer personer med samma visioner som en själv.  Åh vad skönt...
Men för att kunna göra något sådant - så måste man ha deg. Fett med deg
Och vad fan skall Fabian arbeta med?
Jo, jag hade ju helst velat ha ett arbete med musikinriktning, arbeta i studio, producent, vad som.
Finns det något sådant arbete ledigt arbete för Fabian? Klart som fan att det inte gör.
Jag vet inte, ska man kanske satsa på proffsboxning och sedan bygga upp ett Musikimperium när man har tagit världsmästartiteln, blivit halvt hjärndöd, eller bara sälja mig själv tills jag får råd med ett mixerbord?
Jag vet inte alltså..

En sak jag tänkt lite på, ifall det finns någon flicka som läser detta - vill ni ha en kille som inte bara vill ligga med er - Prata då för i fan inte om era Ex med den ni möjligen tycker om, eller nån kille överhuvudtaget kanske, för jag - så som andra - Vill verkligen, Verkligen inte höra det. Det finns nog ingenting drygare än att höra någon mala på om deras Ex, folk som hon har legat med, Etc.
Det, och att får höra "vi är bara vänner". Fy Fan.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag tycker i alla fall att det är bättre att höra från den man tycker om att man bara är vänner än att personen i fråga bara leker med ens känslor. Samtidigt måste man ju umgås med en person för att ta reda på om man gillar den eller inte. Så innan man sagt, vi är bara vänner har man inte lekt med någon. För tro det eller ej, men tjejer vill inte heller höra sådant, men ibland får man acceptera att alla inte tycker likadant som en själv.

2010-11-26 @ 10:37:40
URL: http://sofiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0