Slipping into Coma

Right now, i'm all alone. I feel my time has come. Embrace the ending.. I cannot take this pain, I cannot take this shame. Save us from ourselves.. - Mushroomhead - Embrace the Ending
Denna helgen var ju inte lika nyttig som man hade hoppats på. Jag hade ju planeringar om att man skulle försöka ta sig en bild att jämföra med den senaste, men det kommer jag inte våga på nån vecka till, tack vare denna helg. Får ju köra på boxningen så att man spyr varje gång, så att man tar igen detta. Fan inte tränat på några dagar heller. Inte bra..
Det var en ganska underhållande kväll man hade med gubbarna igår. Pizza, film, vuxendricka. Awesome. Inte kul att städa upp efteråt dock. Luktade alkoholist på långa vägar, men det är så det får bli när man inte finner kalas att vara på. Tack vare Markus så har man ett nytt, skruvat sätt att se saker på. Livet ur en cynikers ögon. Bra boktitel om inte annat. Dock så var det ju tyvärr sanning som pojken sade. Får ta och försöka "bättra" mig. Man tyckte att Markus var så underhållande igår att man filmade honom då hans synpunkter var på topp. Dock så tänker jag inte lägga upp den av olika skäl, men kul som fan var det.


Öhm.. jofan.


Så måste man fixa en engelska och en svenskabok, snabbt som fan. hur jag skall hinna läsa båda är bara frågan.. får typ ta ett par doser uppåttjack och powerläsa igenom böckerna. En enkel lösning var att "säkerhetskopiera" engelskaböcker ifrån Piratbukten.org - Thank you internetz! Nu är det bara att försöka lösa svenska boken, en klassiker. Vad är det för jävla skitidé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0