Holdin' it down for the underground

Det första man gör på morgonen är att gå upp, titta i spegeln och se sina 17 skäggstrån slåss på hakan. Jo lite kluven respons har man fått om att jag startat blogg. Några tycker att det är en jättebra idé, andra ifrågasätter min sexualitet. Som förväntat - alltså.
Hell Yeah.

God sömn fick jag, för att jag mer eller mindre våldtog mig själv på träningen igår. Fantastiskt. Lite väl förkyld är man med. Fundersam är man över hur man skall tillbringa sin lediga dag. Antingen låta nörden träda fram eller kolla en massa Rocky filmer.


Jag börjar undra om det är en störning du har, eller om du bara går igång på att vara som du är, hur du kan njuta av att se andra gå under. Jag är äcklad, faktiskt. Allt för ofta har jag varit nära på att låta min ilska gå överstyr. Undrar lite ifall du är kapabel att känna sympati, vilket är högst osannolikt.


Och hur man kan bry sig, om vad andra tror, lägg korthelvetena på bordet och sedan bara skit i det? Klart som in i helvete att man börjar tveka på sig själv, då folk som du gör så. Så nu är det knappt ett hej längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0