Jahaja...

Nu har man skaffat en blogg konstigt nog, nu lär väl alla anti-bloggare blåsa i bögtrumpeten och hissa flagga för denna underliga händelse, men men.
Jag skaffade bloggen i rent terapeutiskt syfte, för att få skriva av mig, kanske kasta upp nån bild då man har tränat och svält sig själv, så bli inte allt för rädd ifall du skulle få syn på mig utan vidare mycket kläder, privat eller bloggandes. Tänker ju inte direkt bli nån ultra-blogg-aktivist, men javisst, ifall nån gillar den och gillar att läsa om min skit så är ju det ett plus.
Ehh.. jag antar att det är dags att kasta ut den "djupa" delen av bloggandet.
jafan.
Jag har inte haft det så -lätt- nu på senaste tiden, sömnproblem av en orsak jag inte tänker gå in på för mycket, ni ska inte ha det för lätt. kan ju säga att jag hade hellre velat ha någon annan anledning till att vara sömnlös om nätterna, då jag antingen måste ta sömnpiller eller måste ha tagit död på mig på träningen. Några få vet, och jag vet inte ifall orsaken vet.
Yes...
Och sedan känns det åter igen som att min fader skiter i min existens. Hälsade inte ens då han var i halmstad nu förra veckan, ringde inte ens. Vi har inte träffats på 5 månader. Jag älskar min far, absolut, men ibland undrar jag om han ens tänkt ut ifall jag är en del av hans liv eller ej. Det är ju inte direkt entusiasm som ekar genom telefonen då man lyckligt nog får sig en signal.
Mjo, där var första inlägget ute. Tyckte du om det så kanske du skall följa den. Får väl se hur det blir med skrivandet.
Så ja. kan komma en del... icke-positiva inlägg framöver, det är ju trots allt höst.

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Think i know that feeling...

HAr inte hört något av ''förra pappan'' på snart 5 månader och inte träffat min riktiga på över ett år nu. Sist man hörde något från honom var ett par månader sedan det med...

2010-11-15 @ 22:50:29
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Gray

finns här dude!

2010-11-15 @ 23:49:41
URL: http://staticslumberparty.blogspot.com
Postat av: Max

Den första meningen var den bästa jag läst innom blogg världen någonsin!!!



Finns här gubben<3

2010-11-16 @ 09:45:16
Postat av: Cissi

Du skriver bra Fabian! Man blir tagen och berörd utav det! Kram

2010-11-16 @ 17:12:12
URL: http://randome.blogg.se/
Postat av: Matilda

duktig du är, en liten fin design o det hela så är du igång =)

2010-11-16 @ 19:59:57
URL: http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: Esset

Keep up the good work Fabian, fett att du startat blogg, finns här eller vad man ska säga ;) <3

2010-11-17 @ 22:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0