Meet the monster

I'll fight with all my heart,
There is no time to pray,
No time to cry.
I'll fight with all my hate,
There's nowhere to run,
No place to hide.. - Caliban - Nowhere to run, No place to hide

Det nya året kryper allt närmre, snön ligger i enorma högar ute på marken och man sitter inne och njuter av värmen i hemmet. Det nya året kanske blir bra, kanske kul till och med? Vi får se. Det enda som verkar lovande det kommande året är Metaltown, och att man blir 18. Det kan tyckas vara överskattat, men jag kan knappt förstå att man skall fylla 18. Känns lite overkligt och jag vet inte varför.


Tillbaka till verkligheten. Julafton är bara någon knapp dag till, och då väntas glädje i form av gåvor, sorg pga penningbrist, och ångest på grund av julbord. Men sånt hör väl till? Och i den här fantastiska vintertid tänkte jag slänga upp en jämförelsebild på min kropp, så brace yourselves. Ska bara komma på hur i helvete man lägger upp den, så finns risk att den åker upp i ett annat inlägg, men men.

You kept me in this dark hole,
It was like living hell,
With my open wounds that never healed,
You gave me my own blood,
You took it from my heart.
But now I'm free again
And I'll come for you.
And now is the time to strike back...
It will be hard and painful,
No mercy anymore.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vet hon har sån kropp och är bara 93a

2011-01-06 @ 20:18:54
URL: http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha you think ? ;)

2011-02-01 @ 07:14:05
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0