You killed what was left of the good in me

Varje dag sedan i måndags har jag känt konstant vrede och hat. Inte ens boxningen tog glöden att döda ur mig. Jag vill bara se dig täckt av blod. Har inte jag lidit tillräckligt? Jag tycker att 2 månader av konstant depression är mer än tillräckligt, sedan detta? Jag vill bara härifrån. Ingen verkar vilja göra något åt denna skit heller, så jag ska bara fortsätta vara i min ensamhet. Nej jag är ju inte ensam. Jag har ju mitt hat och min vrede som håller mig konstant sällskap. Men nu är det helg och nu kan man andas ut. Nu är det helg och nu kan du inte gömma dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns<3

2010-12-10 @ 23:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0