It dwells in me

Jag har inte mått bra på ett tag nu, och vad jag fick reda på igår, hjälpte inte till. Jag har känt ilska och hat innan, men detta är på en helt ny nivå. Jag önskar dig lidande. Mycket lidande. Men det som svider värst är att ingen berättade för mig, för uppenbarligen visste en hel del om detta och det var några av mina närmsta vänner.
Min mor var rädd igår, hon hade aldrig sett mig såhär. Sova fick man fan heller inte göra, då jag väcktes ett flertal gånger av att några skulle rädda sitt skinn. Jag känner mig som ett monster, nära på att flippa hela tiden.
När jag fick höra det så försökte jag hålla borta min vrede med hela kroppen. Nu är min vänstra hand rödfläckig och jag vet inte hur den blev det, men det blev så efter min ilska.

Jag önskar att allt bara var ett elakt skämt, och att jag hade vaknat upp innan sommaren och bara gjort saker annorlunda. Jag vill Härifrån.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Usch.. Det är alltid lika sorgligt att läsa på din blogg"/ Jag fäller minst en tår varje gång jag läser den och det är synd! Men det du skriver är ändå på ngt mystiskt och skumt sätt bra, det är gripande och det gillar jag.. Men det är hemskt att du mår så dåligt, särskillt med tanke på vilken toppenmänniska du e!! Verkligen! Jag hoppas verkligen att du klarar att gå igenom detta som har hänt. Du vet, jag finns om du behöver snacka.. Behöver inte vara om det som har hänt, men ändå.. Bara om du känner att du vill koppla bort det där för ett tag liksom? Ja, bara så du vet så finns det männsikor som bryr sig, men eftersom dom kanske inte är så nära så är det svårt att visa hur.. Du är en bra människa och det vet du :))

2010-12-11 @ 16:19:35
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0