I'm better off this way..

You want it, you’ve got It
You’ve always been such a waste of time
You want it, you’ve got It
A friend of yours is no friend of mine
You want it, you’ve got It
When will you act your age
You want it, you’ve got It
You’re the reason things have to change - A Day To Remember - Better off this way



Julen kryper närmare, snön har fallit, värmen har vridits upp i hemmen. Tankar på julklappar till nära och kära flyger runt i huvudet. Hur man skall ha råd med detta? Jo. Det undrar jag med.



mjofan.



Trevligt att min kära bror kommit och hälsat på, dock så märks det knappt, med tanke på att aldrig är i själva hemmet. Helgen har haft lite blandade känslor, fredagen hände inget på trots festletande, lördagen skulle man se bio på, missade bussjäveln och sket i det. Det blev fest istället.

Kul var det där, sedan kom det fett med folk, någon började spy lite här o var. Lite besviken blev man där med, men det är lugnt. Efter det så stack Simon o jag till stan och träffade min bror och hans följeslagare. Jag lämnade Simon i tryggt förvar med söta Tatuerar-Pedda, sen stack jag till Gaston's och träffade min broder och hans kamrater, samt min kusin och morbror som hade beställt in champagne. Good stuff. Det hinkade man i sig och hade trevligt. En stund efteråt stack vi därifrån och gick till La Cocaracha. Dock var det superlamt där så vi stack strax efteråt ut, då jag bestämde mig för att gå hem. Gå Hem. Söndagen började lätt med en liten huvudvärk, hundutgång och frukost. Allt kändes normalt som vanligt efter en fest, och sedan pga frukosten så började Kaozet. Men men. Baksmällan tog slut vid klockan 18:00 typ. Idag blir det fan råträning och Ultra-plugg. Har omprov på Ljudteknik imorgon, så har i all förhoppning att jag ska klara det. Håll tummarna för mig, Sverige.


Vart fan är min digitalkamera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0